Informasi Terkini

Selamat datang ke TripleM's Here. Keputusan PMR akan diumumkan pada 19 Disember 2012. Saya bagi pihak TripleM's Here ingin mengucapkan semoga berjaya kepada semua calon-calon PMR 2012. Semoga mendapat keputusan yang cemerlang!Get this Widget

18 April 2011

Pertandingan Drama Bahasa Inggeris Peringkat Bahagian Kuching 2011 (Bhg. 1)

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...first of all, sorry sebab lama tak tulis kat sini...maklumlah, masuk je sekolah menengah, busy memanjang. Macam-macam pertandingan saya masuk dan salah satunya adalah Pertandingan Drama Bahasa Inggeris Peringkat Bahagian Kuching 2011. Pertandingan ini berlangsung pada 8 April 2011 di Dewan Tun Ahmad Zaidi Adruce (TAZA), Institut Perguruan Batu Lintang (IPBL). Pelakon adalah seramai 7 orang manakala krew yang mengurus lighting, props dan sound effects adalah seramai 8 orang menjadikan semuanya adalah seramai 15 orang. Berikut adalah catatan saya :

7 April 2011
Aku bangun dari tidur pada jam 6.00 pagi. Perasaan seperti biasa. Aku tiba di sekolah pada jam 7 pagi, agak lambat namun tepat pada masanya. Khamis itu aku rasakan seperti Khamis yang biasa hinggalah pada pukul 10 pagi di mana aku bersama rakan-rakanku membuat persiapan terakhir untuk pertandingan drama yang diadakan keesokan harinya. Setelah lebih 2 minggu berlatih, akhirnya esok hari yang ku tunggu. Rasa degupan semakin memuncak di lubuk jiwaku. Namun, ku teruskan jua, tak kisah lah betul ke salah ke...janji ia adalah satu pengalaman yang tidak dilupakan. Aku pulang ke rumah dengan perasaan yang bercampur-baur, kadangkala ku rasakan gembirq dan kadang-kadang...sebaliknya.

8 April 2011
Macam biasa, aku bangun namun...sedikit awal...sikit je pun, 5 minit awal je...madam nganok props jaik...  kempang hati saye... eh? apa pulak yang aku merepek ni...okay, berbalik ke cerita...(loceng berbunyi)

Alaa...loceng bunyi...kena sambung lagi di masa akan datanglah...so, tunggulah post yang seterusnya okay? Dan teruskanlah membaca blog saya yang tidak seberapa ni, okay? Sehingga berjumpa lagi, Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

No comments: